A honlapján a bemutatkozó szövegből a következő két mondat is olvasható: „Célunk a sikerre törekvő felső vezetés támogatása az üzleti folyamatok megújításában és hatékonyabb működtetésében. Komplex szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek az üzletmenet megújításában egészen a stratégia kialakításától, újraformálásától a konkrét működés és szervezetfejlesztési projekteken keresztül az informatikai megoldások megvalósításáig és oktatásokig. Működésünk alapelve a vevőközpontúság, amelyet az ügyfeleink gyakorlatában is szeretnénk követendő elvként megerősíteni.”
Meggyőződésem, hogy ezek az elvek a legtöbb esetben érvényesülnek a tanácsadó cég tevékenységében, noha a valóság és piaci verseny időnként kanyarokra készteti a cégeket.
Az egyesületünk másfél évtizede ápol partneri kapcsolatokat a Kvalikonnal. Első számú vezetője és munkatársai a Konferenciáinkon rendszeres előadó, szekció elnöki és kiállítói szerepeket is betöltenek. Több éve segítik a Nemzeti Minőségügyi Konferencia Lean szekció megszervezését, lebonyolítását, az utóbbi 6 év folyamatos támogatója az egyesületnek.
Az ISO 9000 FÓRUM elnöksége 2016. évre „A FÓRUM Kiváló Támogatója” elismerésben részesíti a KVALIKON Kft-t. A díjat Dr. Németh Balázs ügyvezető igazgató veszi át.