"Az ügyfélélmény nyomában" a Magyar Telekom Nyrt-nél

 A vállalat véleménye a minőségről: "A T-márka a minőséget és a magas színvonalú szolgáltatásokat jelképezi világszerte, ezért kiemelkedően fontos a minőségi elvárásoknak való megfelelés".

Az ISO 9000 FÓRUM Egyesület közösen a Magyar Telekom Nyrt. Működésfejlesztési Igazgatóságával térítésmentes céglátogatással egybekötött szakmai napot szervezett 2015. május 20-án a MT -nél.

A 30 fős látogató csoport a szakmai előadásokat követően megtekintette:

  • a lakossági call center működését és a forgalomirányítást,
  • a szolgáltatás és hálózat üzemeltetési központot,
  • a felügyeleti rendszereket, és •a hibaelhárítást és hibajavítást az ügyfélnél

A Magyar Telekom Csoport mint piacvezető informatikai, távközlési szolgáltató és rendszerintegrátor átfogó módon gondoskodik a cégcsoport biztonságáról, kiemelten kezeli az információk védelmét.

A Magyar Telekom októberben elnyerte a 2013. évi Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat a telefonos ügyfélkiszolgálás (call center) nagyvállalati kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult a telefonos ügyfélkiszolgálás terén az ország nagyvállalatai közül.

A látogató csoport megelégedéssel, ellesett ötletekkel és élményekben gazdagon fejezte be a látogatást. Nagyon szépen köszönjük az MT munkatársainak a kiváló lehetőséget és szervezést.

Dokumentumok